Hur trött får man bli?

Hur trött får man bli?
Känner mig helt utmattad... Kroppen är död, och då vill jag påpeka att jag inte gjort någonting ansträngade idag...
Känner mig helt ur gängorna... Känns inte alls lovande...
Risken är väl att man hamnar i sjuksängen, och blir liggande någon dag, men jag håller tummar och tår för att slippa det! Har verkligen inte tid!
Men blir man sjuk, så kan man väl inte bestämma att man inte ska vara det...
Känns i alla fall lite mög just nu, men jag kämpar på!
Lite nervös inför dansen bara... Kommer nog att må skit, eller så blir det bättre.
Det finns båda varianterna, så jag håller på den sista!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0