Idag börjar väl mitt "nya" liv

Idag är väl den dagen som mitt "nya" liv har tänkt att starta...
Det kommer att blir hårt och tufft, men det har ju en mening...
Och förändringar är väl aldrig fel? Det brukar ju bli något bra, speciellt när det handlar om träning...
Ska faktiskt försöka ta mig ut och springa lite idag, eller jogga... Kommer bli mycket spännande... Har typ noll kondis, vilket kommer göra att min ansträngningsastma verkligen kommer att vara ansträngd idag^^
Men jag överlever nog... Ska försöka få det här till en vana, vilket inte kommer att vara lätt...
Jag hatar nämligen att jogga, men nu måste jag börja!
Ska kämpa satan!
Älskling har i alla fall lovat att göra mig sällskap, så ska nog stå ut...

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0