Julbelysning i Malmö på väg

När mamma och jag åkte till jobb idag, upptäckte vi en sak.
Vi kom så att vi körde förbi Nobeltorget på väg till jobb, och vad ser vi då?
Jo, den stora  julgranen är på plats, och de håller på att sätta dit belysningen!
Mamma höll på att bli knäpp, och menar att det är tre veckor tills advent, medans jag bara tycker att det är mysigt och fint med julgran och belysning.
Men det börjar ju märkas lite överallt att julen närmar sig...
Många affärer har börjat plocka fram allt julpynt m.m, föreningar hänger upp lampor i träden, man börjar öva lucia och julsånger lite varstans.
Jag tycker att det är jättemysigt, och den mesta belysningen kommer ju inte att tändes förrens första advent i alla fall!
De är väl bara ute i god tid med att sätta upp det, så kanske de slipper stressa in i det sista, vad vet jag?

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0