Lisebergs julmarknad= JAG VILL!

Bodar & butikerVet knappt vad som händer med mig...
Har fått ett galet behov av att åka upp till Liseberg, och gå på julmarknad där...
Var inne på Lisebergs hemsida, och låste lite, och längtan bara växte!
Vill uppleva allt det där mysiga och fina!
Vill komma i julstämning, och bara gå där, och mysa och njuta av allt!
Tror inte det blir av, men julens ängel kanske hör mig, och uppfyller min dröm!
Blir salig bara av att se bilderna på Liseberg och läsa om det... Det växer liksom i mig...
Varför måste just jag älska julen, och vilja åka upp till Göteborg för en julmarknad?
Typiskt mig antar jag...

Har någon varit där tidigare år?
Puss och kram
Therese

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag har aldrig varit där på julmarknad, men det är säkert supermysigt ;)

2009-11-17 @ 18:34:34
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0