Måndag morgon efter underbar helg

God morgon alla underbara!

Har varit en supermysig helg! En lugn och skön lördag, med jogging på morgonen, sedan mys med älsklingsfamilj och julpyssel.
Sedan blev det söndag, och älskling och jag sov länge, och tog lång frukost, sedan bar det av till stan där jag träffade Louise och Louise!
Skitkul att se dem igen! Var jättelänge sedan sen sist! Vi drog oss ner mot Lilla Torg, på ett café bredvid Espresso House!
Och jag överdriver verkligen inte när jag säger att de har världens godaste tryffelkaka!
Typ som kladdkaka, men krämigare och med färska bär, riven choklad och grädde!
Riktigt smaskigt!
Sedan fastande vi där och satt där i flera timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord...
Sådant behövs ibland, så att man blir lite uppdaterad om allas liv!
Vi ska väl försöka fixa en träff snart igen...
Sedan blev det hem och middag med familjen, och bara allmänt slappande...

Idag är det då måndag, som det alltid är efter söndag, och det är egentligen en helt vanlig måndag, förutom att älskling och jag firar 20 månader tillsammans!
20 underbara månder, med massor av kul!
Inser mer och mer vilket kap han är och hur glad jag är att jag har honom!
Han betyder jättemycket för mig, och vill inte vara utan honom!

I alla fall, måndag, tillbaka på jobb och med massor av tankar...
Men just nu får det försöka vila lite, måste jobba och vara glad. Ikväll blir det dans och kanske lite pyssel på julstrumpan... Den är snart klar nämligen!
Lovar att lägga upp bilder då!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0