Måndag

God morgon god morgon kära bloggläsare!

Hur har helgen varit?
Min helg har varit jättebra! Har hunnit med ganska mycket, möjligtvis blev det för lite sovmorgon på lördag och söndag, men fanns ju saker man ville göra.
I lördags var det fotografering och sedan hem till farmor och farfar, och igår ville jag åka och titta på scrapbooking sakerna i Vellinge och sedan var det farsdagsmiddag med mormor och morfar, då har man ju inte tid att ta sovmorgon även om man skulle vilja...

Men som sagt, idag är det måndag, och den är grå och det duggregnar... Inte superkul, men vad ska man göra?
Idag kommer jag att jobba hela dagen, och sedan blir det väl hem om innan man åker till dansen...
Verkligen ingen speciell dag, men alla dagar kan ju inte vara utöver det vanliga...
Även om det skulle liva upp lite...

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0