Min lördag 7/11

Hej hej!

Mellan 12.45-16.15 har jag befunnit mig på Model Lab  med Hanna, och blivit fotograferad!
Skitkul=)
Skulle lätt kunna göra om det igen utan att tveka! Det enda som är lite tråkigt är att bilderna är så jakla dyra att köpa... För två bilder betalade jag 500, men hade jag köpt 10(som Hanna gjorde) hade det bara kostat 1500 kr... Men fortfarande dyrt...
Men det var kul! Roligt att få lov att göra något som man inte är van vid, jag befinner mig ju oftast bakom kameran...
När vi satt och valde ut vilka bilder vi skulle köpa, hörde vi massor av oljud nerifrån gågatan, så vi tittade ut, och då såg vi massor av människor som var utklädda till zombies... Första gången jag hörde talas om det var på The Voice, men jag kan ju inte säga att jag direkt förstod det...
By the way, jag kommer att lägga upp de bilderna jag köpte, så fort jag kan.
Är hemma hos min farmor och farfar nu och firar farsdag en dag i förväg... Imorgon kommer vi att fira med mormor och morfar på Vagabond vid Mobilia...

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0