Mitt huvud...

Mitt huvud stänger verkligen ner nu!
Jag är så trött, att jag nästan skulle kunna somna på stolen, rätt över tangentbordet och alla listor...
Känns som om huvudet jobbat i tre dagar utan sömn...
Kan inte minnas senast jag var så mentalt slut... Undrar verkligen hur det kommer att gå på dansen om en timme...
Kommer nog vara helt ute och cykla... Det kan ju bli intressant... Eller inte!
Får se om jag orkar åka ner till KU sedan, men just nu känns det som nä, men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag skulle göra hemma heller...
Avskyr torsdagar, enda pluset är att jag får mycket flex... Och det är ju alltid något!

By the way, mamma blev jätteglad för salladen! Hon var inställd på resterna, så det blev en glad överraskning för henne!
Men imorgon åker fläskpannkakorna fram till lunch, och sedan på kvällen vet jag faktiskt inte vad vi stoppar i magen...
Ikväll blir det i alla fall gulaschsoppa på burk...
Gillar egentligen vår hemlagade, men får ont i magen av den, vilket gör den mindre lockande att äta... Avskyr magont!
Får se vad som händer imorgon, vet bara att helgen är full!
På lördag ska vi fira morfar som ska fylla år, och sedan på söndag ska vi hem till en vän till familjen och fira hennes födelsedag...
Var tog vilan och helgen vägen?
Blir säkert en kul helg, men jag är redan trött! Skulle vilja ha en ledig dag imorgon, men det är inte ens att tänka på! Visst, det finns inte mycket att göra eller så, men pengarna... Visst tjänar mer på att vara ledig, men vill inte slösa med varken semesterdagar eller flextid.
Samlar flex, för att kanske kunna få ut fler dagar till sommaren, eller om något oplanerat inträffar...

Vilket rörigt inlägg det här blev, men en del av huvudvärken släppte faktiskt lite... Precis som om jag behövde fokusera på något annat en stund, det kommer dock inte vara länge, men man ska vara glad för det lilla som de säger!

Detta inlägget speglar nog lite mitt huvud för tillfället... Rörigt och konstigt^^

Puss och kram

Nu sticker jag snart från jobb, och det ska bli skönt... Bara det inte regnar eller blåser...

//Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta om min första tävling i bloggen!

Du kan vinna en rolig bok.



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.



MVH Carolina

2009-11-19 @ 16:48:14


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0