Onsdag

Onsdag idag, och helt otroligt nog är vädret grått! Det kunde ni inte tänka er väl?
Jag vet, smått ironisk, men det behövs när veckorna bara är grå...
Igår efter jobb, åkte älskling och jag till Panduro outlet, Stoff och Stil samt vanliga Panduro.
Köpte rött filttyg, lite guldigspets, småbjällror, och guldtråd... Vi ska nämligen ge varandra adventspresenter i år, och den första blir en julstrumpa som vi själva gjort till varandra.
Ska faktiskt bli riktigt kul!
Måste bara komma på vad mer jag vill ha på strumpan... Hade velat göra en julgran, men behöver mörkgrönt och gult filttyg då, och det är tyvärr ganska dyrt...
Blir jättetrött på det!
Behöver liksom bara en filtbit som är 25x25 och en gulbit som är 10x10, men köper man på Panduro är minsta biten 1 meter, och stoff och stil 0,25 m, blir ändå en del pengar...
Men älskling ska kolla på outleten idag, för där kollade jag inte efter just de sakerna igår...

Själv ska jag jobba, och sedan till kören ikväll!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0