regn=motbjudande

Jag tror inte att jag i ord kan beskriva hur glad jag är att jag slipper gå ut i det här skitvädret idag!
Det totalt vräker ner, och om jag skulle jämföra mitt varma kontorsrum med regn och kyla, så låter ju mitt rum mycket mysigare!
Tur att jag har mat med mig!
Det knasiga är att jag tycker att det ser mysigt ut här i från mitt fönster, men bara tanken av att behöva gå till bilen i eftermiddag är motbjudande!
Tur att jag har min jättehalsduk med mig idag!
Annars hade det blivit lite pestigt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0