Sprang igår igen=)

Kan ni tänka er, jag kom faktiskt ut och joggade igår med älskling!
Vi valde en annan runda än sist, som inte var så galet backig som den vi sprang sist, och denna rundan ligger även lite i lä, så tt man slipper den värsta blåsten.
Är i alla fall glad att vi inte ska springa idag! Blåser ju som tusan, så hade inte alls varit skönt!
Känns ändå helt okej idag, har ingen galen träningsvärk, men var lika trött igår som sist!
Hoppas bara att det ger resultat!
Jag har i alla fall kommit fram till att jag har bättre kondis än vad jag tror, och det är väl i och för sig skönt!
Man blir lite glatt överraskad^^
Så älskling och jag ska kämpa vidare på fredag eller lördag, och förbättra kondisen! Skönt att Richard orkar följa med mig ut, för jag hade inte velat springa själv nu när det är så mörkt på kvällarna...
Tack älskling!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0