Tillbaka^^

Jag är tillbaka på jobb, och mår bra^^ Som jag visste att jag skulle göra hela tiden, bara att jag blir så sablans nervös... Blir ju trött på sig själv^^
Men nu sitter jag här med listorna, och funderar på lite allt möjligt...

Aja, skitsamma! Ska snart iväg och dansa, och sedan får vi se om det blir KU eller inte... Kan inte riktigt bestämma mig...
Får se hur jag gör, har lite tid till att fundera på... De ska spela Guitar Hero, och det är jag inte så sugen på, så funderar på om man skulle kunna göra något vettigare... Får se...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0