Tjutstart på dagen...

Den här morgonen fick en spännade start...
Först och främst, igår körde jag syrran till badet, och backspegeln lossnade när jag skulle ställa in den, vilket resulterade i ingen backspegel i morse... Och mamma skulle fickparkera...
Vi kom i alla fall till slut in i fickan...
Sedan kom vi in i byggnaden och in på kontoret, och när vi står och sätter in mat i kylskåpet hör vi en av grindarna som går till larmet, stängas, och det börjar tjuta överallt...
God morgon Tinitus!
Mina stackars öron!
Det tjöt i över tjugo minuter, så öronen led verkligen!

Så man är vaken i alla fall^^

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: karin

haha , naw stackare :) men ingen risk att man sover då iaf! :D

2009-11-18 @ 20:27:04
URL: http://beliveinme.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0