Dålig fredagsmorgon

Godmorgon!

Så var det äntligen fredag! Måste säga att jag verkligen längtat! Veckan har varit jättelång!
Tyvärr är det ingen bra start på fredagen...
Vaknade kvart i två i natt av att min TV var på, glömt stänga av den... Igen!
Vaknar sedan vid fyra, somna om till fem, och låg sedan vaken fram tills klockan ringde klockan sex...
Då gick jag upp, för att fixa en frisyr som jag tänkt ha, men icke... Det ville inte som jag ville, så det fick vara!
När både mamma och jag äntligen var klara var klockan ungefär sju. Vi gick ner till bilen, och vad upptäcker vi då?
Jo, ena bildäcket stor på sokel, och går inte att köra med!
Nähä... Det var bara att gå upp ur garaget igen, och bege sig till bussen...
Verkligen ingen bra start! dessutom ville jag ha snö, och den verkar ju inte ha velat komma hit!
Usch och fy för dåliga fredagsmornar!

Men en sak är i alla fall toppen!
Älskling och jag har varit tillsammans i nitton månader idag! Det är en underbar sak med den här fredagen, och det väger upp allt!
Så nu håller i alla fall jag tummarna för att dagen bara ska bli bättre!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0