Fredag 2 oktober

Hej hej!
Äntligen är det fredag! Är verkligen skönt!
Det var lite lättare att gå upp imorse, men inte mycket...
Var så trött att jag till och med övervägde att inte sminka mig idag, men jag lyckades få min trötta hjärna på andra tankar, och satte mig ner och sminkade mig!
Lite stolt över mig själv faktiskt!
När jag var klar, åkte mamma och jag till Willys för att handla fredagsfrukosten till jobbet. Blev två goda bröd, ost, skinka och grönsaker. Det ska bli så gott!
Och i eftermiddag blir det smörgåstårta(jag får ost/skink baugett) och det ska bli lite mysigt!
Vi ska göra om på Lönekontoret idag, så jag kommer slippa att prata i telefon, och det är faktiskt ganska skönt!
Är inte alls sugen på det!
Jag hoppas bara att dagen går snabbt idag, så att det inte blir en massa dötid... Avskyr att inte ha saker att göra!

Ja, vad händer ikväll då?
Jo, älskling och jag ska gå och se Flickan som lekte med elden, tillsammans med Stephanie och en av hennes kompisar.
Ska bli super kul, och dessutom ska vi gå på Entré! Har velat gå på den bion jättelänge! 
Ska bli jättekul! Längtar redan!

Vad ska du göra ikväll?

Puss och kram

 

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0