En bloggdesign klar!


Så då var det kanske dags att visa er en av bloggdesignersen som jag gjort till den här tjejen, Emilia.
Tog lite tid att komma igång på grund av klydd med datorn, men igår kväll funkade allt, och det här blev resultatet!
Blev faktiskt nöjd, och det blev hon med, och det är ju egentligen huvudsaken!

Nu ligger en anna design och bara vöntar på att bli godkänd, sedan måste jag påbörja några fler^^

Vill du ha hjälp? Gå in under fliken bloggdesign och "anmäl" dig!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med min bloggdesign eftersom att jag inte är så bra på det :(

2009-10-29 @ 11:01:57
Postat av: karin

Du får gärna göra en till mig med (A)

Vi kan ju diskutera mer nästa torsdag! Kram <3

2009-11-13 @ 15:03:06
URL: http://beliveinme.blogg.se/
Postat av: elin

jag hatar designen på min blogg som jag med hjälp av enbart tur fick fram. jag skulle vara enormt tacksam om du kunde hjälpa mig med en ny design? hör gärna av dig, antingen på mail eller bloggen. :)

2009-12-29 @ 17:07:30
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR

sv: Ja, typ att bli bättre i skolan ^^

2010-01-01 @ 14:04:05
URL: http://moiettu.webblogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0