Engla har tävling med cocoo.se



Som ni ser har Engla´s showroom en tävling på gång med Cocoo!
Har nämnt denna sidan innan, och jag bara älskar deras smycken! De är totalt unika, och jag blir sugen att handla varje gång, men min ekonomi tillåter det tyvärr inte...
Så nu håller jag tummarna än en gång!

I den här tävlingen får du själv välja vilket smycke du vill ha, och du behöver bara lämna en kommentar hos Engla med vilket artikelnnummer smycket har.
Skulle du sedan känna för att nämna tävlingen på din blogg, som jag gör, får du gärna göra det!
Så klicka in på Engla´s showroom
NU!

Puss och kram

Therese

Bilden är lånad från Engla´s Showroom

AVSLUTAD


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: öhm, jag gör inget speciellt ;D

2009-10-20 @ 11:52:24
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0