Fortfarande inte på topp!

Idag var det tisdag, och jag mår fortfarande inte toppen... Kunde inte bestämma mig imorse, för om jag skulle gå till jobbet eller inte... Är liksom helt slut i kroppen och huvudet, men tror inte jag har feber, och då känns det som om man inte har en ordentlig anledning till att stanna hemma...
Så jag tog mig hit, och sitter här, men känner mig inte riktigt på topp... Sängen skulle vara så mycket skönare!
Har ont i lederna också, och det suger! Speciellt i nacken och händerna, och det är riktigt värdelöst, när man sitter vid en dator och knappar...
Skulle kanske ha stannat hemma imorse, men jag är så van vid god arbetsmoral, att jag nästan är dödssjuk innan jag stannar hemma...
Hoppas bara att det blir bättre innan torsdag, då vi ska åka upp till Ullared! Då vill man ju inte gå runt och vara trött och hängig...
Usch vad jag tycker det är tråkigt att vara dålig...

Aja, snart lunch i alla fall, och när jag kommer hem, ska jag leta upp min sköna säng och sova! Känner att jag behöver det!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0