Fredag

Godmorgon!
Jag är tillbaka på min vanliga plats!
Det var jättekul att vara i Ullared igår, och jag fick verkligen handlat jättemycket, och jag är supernöjd!
Visst det kostade lite, men det är det verkligen värt!
Hittade en del nageldekorationer, som jag verkligen kommer att ha användning för!

Men nu är det fredag, och jag är tillbaka på jobb...
Idag blir det jobb, sedan blir det avskedsfest på jobb. Två har slutat här, och nu ska vi avtacka dem.
Ska faktiskt bli trevligt! God mat, och trevligt sällskap, det är väl aldrig fel!
Nä, nu ska jag jobba, och förbereda mig på fredagsfrukosten!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

OOOH!!!! var du!!! iih nu längtar jag :D:D:D

2009-10-09 @ 07:58:17
URL: http://livetoday.webblogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0