Grattis syster!

Idag är det ju systers födelsedag, och jag lovade ju igår att jag skulle berätta vad hon skulle få idag, och det tänkte jag göra nu!

Av mig fick hon en randig tröja med en röd mun med vampyrtänder. Hon är ju galen i Trueblood och Twilight, så jag tyckte att det kunde passa!

Sedan fick hon en bok av Stephanie Meyer(Twilight författarinnan) från Richard och mig.

Men the big suprise! Var biljetter var till IDOL finalen här i Malmö!
Jag lyckades få tag på tre stycken igår! Mamma och jag har kollat varje dag på ticnet, men det har inte funnits tre platser intill varandra... Förräns igår!

Hon blev så överraskad idag på morgonen!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Julia<3

okjj ; )

kom just hem från skolan ; )

... vi hade orientering .

2009-10-07 @ 14:00:57
URL: http://gommianka.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0