Hissar Veckorevyn

Veckorevyn...
Jag har bara läst den tidningen ett fåtal gånger, men nu när de gjorde en bloggspecial ville jag verkligen köpa den!
Så jag åkte ut för att köpa den, men vad ser jag då? Jo, det är ett nytt nummer! Jag har missat det!
Jag blev så jäkla besviken, och har varit runt för att se om det funnits något äldre nummer kvar... Men icke!
Men så igår, satt jag och tänkte på det, och kom på att jag kunde ju testa att mejla till dem, för att höra om man kan få det hem skickat.
Så jag mejlade redaktören, och idag fick jag svar!
De kommer att skicka hem tidningen till mig!
Jag blev så jäkla glad, och bara längtar efter att få läsa det!
Så jag hissar veckorevyns hemsida, som du kommer till här! ( jag lyckades med länkningen^^)

Så jag vill bara säga tack till veckorevyn för hjälpen!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

visst är de! skönt att du fick tag i en :)

kram

2009-10-06 @ 14:23:07
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0