Hur blev det så här?

Nu är vi inte många kvar på lönekontoret...
Vi är bara några få kvar, och det börjar bli tyst... Hör mest hur min värmefläkt surrar runt luften i rummet, så att den blir varmare...
Börjar faktiskt bli riktigt trött, men jag sitter och jobbar för att åka hem med mamma...
Har ingen lust att jobba, men ingen lust att åka hem heller...
Är inte sugen på att dansa ens...
Det har varit för mycket idag!
Helst hade jag velat gå ut och gå, men nu vill jag inte gå ut ensam...
Varför blev allting så svårt helt plötsligt?
Efter en jättekul helg, bara rasar allt... Känner mig nervös och lite vilsen...
FAN!
Jag är inte sådan! Jag är stark och vet vad jag vill för det mesta, jag avskyr att gå runt och vara rädd och osäker speciellt på saker som jag inte vet om jag borde oroa mig för...! FAN!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Issa

sv: Nej men gud va obehagligt! Jag skulle ha fått panik och sprungit därifrån

2009-10-19 @ 17:33:52
URL: http://nyaa.blogg.se/
Postat av: Elin Andersen

Verkligen, supergoda! :) Lite julkänsla över det hela dessutom :) Riktigt fin blogg du har!

2009-10-19 @ 21:24:43
URL: http://eandersen.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0