Kall och mörk måndagsmorgon

Måndag morgon...
Vad finns det att säga?
Jo, möjligtvis att det är jäkligt mörkt och kallt ute! Känns som om klockan är fyra, och man har många timmar kvar att sova... Men icke! Här sitter man redan på jobb, och ska vara pigg och jobbsugen...
Kanske just det jag inte är!
Skulle vilja krypa ner under täcket igen, och somna om!
Har svinont i halsen, och fryser! Och då har jag långbyxor, tjocktröja och sjal på mig inomhus!
Hatar att frysa och inte må bra!

Hoppas du mår bättre, och fått sova lite längre än jag!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0