Klyddigt med telefonerna

Det var ett jäkla klydd med de här telefonerna innan idag!
Jag kopplade om de telefonerna som jag skulle ha, så att de gick in till min telefon. Jag kontrollcheckade allt två gånger, för att se att allt var rätt kopplat.
Så började telefon tiden, och mamma och jag satte oss för att vänta på telefonsamtalen...
Vi väntade och väntade, men ingen ringde... Lite skumt tyckte vi, men vissa dagar ringer det knappt...
Men så kom en arbetskamrat som letade efter mamma, och sa att om man ringde till hennes telefon hamnade man hos en annan arbetskamrat...
Skumt tänkte vi, och började försöka reda ut saken...
Det visade sig vara svårt att hitta felet, för jag hade gjort rätt!
Så det blev till att ringa växeln, och be dem göra en omkoppling, men inte ens de lyckades först, och det gav ju oss lite poäng, för att vi inte bara vara snurriga i huvudet... Vi hade faktiskt gjort rätt, och det var något system som klyddade!
Skönt när det blir fel även för proffsen, då känner man sig inte som en liten treåring, som inte vet eller kan någonting!
Nu funkar i alla fall telefonerna, så nu lär det väl ringa i eftermiddag...
Kan ju inte ärligt säga att jag längtar...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0