Lipbalm från Demons & Angels.

672701e4754528537b7d05979bd97a55.png

Lipbalm från Demons & Angels.
Det här lipbalmet luktar galet gott!
Om jag skulle beskriva det, skulle jag säga att det luktar rosa sockervadd, och färgen är rosa/lila med skimmer!
Man kan bara älska det! Jag kan bara rekommendera lipbalmet!
Ansiktskrämen luktar också väldigt gott, men mer unisex... Varken kvinnligt eller manligt, men gott och den känns sval, så än gillar jag den!
Nu ska jag sova, nyinsmord och med mjuka läppar, medans jag kollar på Dobbido reprisen.
Sov gott!
Puss och kram
Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0