Lördagen den 24/10

Idag är det lördag, och dagen har varit jättebra!
Ställde klockan på halv nio idag, för att komma upp, så att vi kunde vara på Coop klockan tio... Men så blev det inte... Jag somnade om! Jag var brutalt trött, och kroppen ville inte upp, så jag somnade om till halv elva ungefär... Lite dumt, men ack så skönt!
När vi väl gick upp, hade mamma gjort sina supergoda pannkakor och hemgjorda jordgubbssylt och grädde!
Vilken underbar lördgasfrukost!
En mycket bra start på dagen!
Sedan var jag tvungen att byta lakan i sängen och städa rummet, och med älsklings hjälp gick det faktiskt riktigt snabbt!
Sedan gjorde jag vid mig själv, och fixade min frisyr... Det tog lite tid innan jag fick rätt på den, men sedan blev det bra!
Så packade jag ihop mig, och så åkte älskling och jag till Ica Maxi och köpte ingredienser till kvällens middag.
Det blev baconlindadtimjanlax, med rosmarinskryddad klyftpotatis, tzatziki och sallad med isbergssallad, gurka, cocktailtomater, grillad grönsparris, fetaost med oliver och en vinegrät till det... MUMS!
Jag och älskling lyckades med hela middagen helt själva, och jag kan lova er att det blev gott!
Nu sitter vi och bara tar det lugnt!
Älsklings mamma, syster och älsklingsbrors flickvän ska iväg på Ladies night, så det blir en lugn kväll här hemma med Körslaget, och sedan någon film... Mys!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Sisse

japp men det är ju inte lika bra som ett helt objektiv men det funkar! Man kommer iaf närmare. :D

2009-10-24 @ 19:14:17
URL: http://oldfriend.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0