Nya fiskar

Idag var det söndag!
Har varit en jätteskön söndag! Vi sov länge, åkte till Burlöv och åt lite kanelbullar, sedan blev det lite fika som farmor och farfar bjöd på.
Det var jättegott, och jag valde blodapelsinsorbet och stratacceliglass. Mums!
När Malin kom tillbaka från sin kanelrunda, bestämde Richard och jag mig för att åka till Hornbach...
Mitt akavarium har blivit lite avbefolkat under de senaste månaderna, så jag har känt ett behov av att fylla på lite igen, och den dagen blev idag!
Har ju pengar från lönen, så det var perfekt tid att köpa nya fiskar.
Gick runt och titta lite först, men sedan bestämde jag mig för tre olika sorter.
En pansarmal(rensar botten från matrester), fyra neon tetror bara för att de är så fina i färgerna, och fyra guppies. En hane och tre honor.
Jag har verkligen en svaghet för guppies! Tycker att de är så fina med sina långa stjärtfenor och alla underbara färger!
Ja, jag tycker helt enkelt om dem!
Så nu har jag sju guppies fyra honor och fyra hanar, en räka, en algätande mal, en pansarmal, fyra neon tetror, fem guppieyngel och en fisk som jag inte vet vad det är för sort, men den har snart varit hos mig i ett år!


Här är mitt akvarium med de nya fiskarna i påsarna som hänger på kanterna

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: m'

vad bra :)

ha en bra söndagskväll, kramisar <3

2009-10-04 @ 20:44:05
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: m'

vad bra :)

ha en bra söndagskväll, kramisar <3

2009-10-04 @ 20:44:10
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0