Skånes första snö inatt?

Min pojkvän smsade mig just och bad mig gå in på Sydsvenskans hemsida och läsa första nyheten...
Så det gjorde jag, och vad ser jag?
Jo, Skånes första snö kommer antagligen i natt och imorgon!
Tyvärr blir det nog mest snöslask här nere i de södra delarna, eller snöblandatregn som metrologen kallade det...
Men ändå! Snö!
Jag ska ärligt erkänna att jag blir glad! Jag älskar snö, och tycker att det är supermysigt!
Nu hoppas jag att metrologerna har fel, och att det kommer riktig snö här i Malmö också... Gärna snö som tänker stanna lite, och ligga och vara fin!
Och skitvädret de lovar till helgen, kan bli en fin snöhelg istället!


Någon annan som också längtar efter snön?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Emilia

svar: Hej! Jag köpte dem på Tradera.com :)

2009-10-15 @ 18:03:35
URL: http://emiliaofmalmoe.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0