Söndag"morgon"

Den här gången är det morgon på riktigt^^
Idag sov älskling och jag riktigt länge, och det var jätteskönt! Jag var så jäkla trött, så kroppen behövde verkligen få sova ut!
Nu efter att jag ätit frukost och gjort mig i ordning, så mår jag faktiskt riktigt bra!
Piggare än på länge, men vem vet hur länge det håller i sig?
Jag hoppas att det varar länge...

Ja, vad händer då idag?
Jag ska höra med älskling om han vill gå ut och gå en runda, fast vädret är dåligt, innan jag ska till kyrkan...
Sedan ska jag kanske försöka hinna pyssla fram ett nytt muffins halsband... Älskling lillasyster ville ha ett, så nu ska jag göra ett rosa...
Sedan vlir det väl mest att bara ta det lugnt, och njuta av att det är söndag, och att man är ledig!
Jo, sen ska jag ju sjunga i kyrkan från kl15, och det ska väl bli ganska kul det med...

Nu ska jag höra med älskling om han gillar promenad ideén...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0