Starfilter på väg!

Jag tror att jag glömt berätta en sak för er...
Jag har beställt ett Star x8 filter till min kamera. Genom att använda det filtret kommer allt ljus som går in i kameran bli åttaspetsiga stjärnor!
Jag längtar galet mycket, och det jag är mest nervös för nu, är att jag ska bli besviken på effekten...
Man har ju en bild i huvudet på hur det ungefär kommer att se ut, och man får ju hoppas att verkligheten lever upp till den inre bilden...


Här ser ni en bild på filtrets effekt... Vad tycker ni?

Tänk er till jul med alla levande ljus och så... Usch, får nostalgi av att tänka på julen! Riktigt mycket jullängtan...
Fick i alla fall mejl från tvspelsweb idag om att filtret är skickat! Eller var det levererat...? Jag hoppas på det sista, men tror att det är skickat, så nu får jag hålla ögonen öppna i posten...

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: linda

sv; hehe ^^

kram

2009-10-23 @ 12:22:09
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Sisse

hehe :D jag fick mina filter idag :D

2009-10-23 @ 15:15:03
URL: http://oldfriend.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0