Tänk vad mammor kan förgylla dagen!

God morgon!
Då var det en ny dag idag... Tunga grå/svarta regnmoln, rullar tungt in över Malmö, från två håll... Inte alls upplyftande!
Man ville bara få ligga kvar i sängen och sova! Jag vaknade nu imorse och jag var säker på att klockan var tre ungefär, för det var så mörkt, men så tittade jag på klockan, och då var det bara fem minuter kvar tills min klocka skulle ringa... Snacka om deprimerande!

Men en kul sak hände i alla fall i morse, plötsligt kom mamma ut i köket, där jag stod och plockade ihop grönsaker till dagens lunch.
Då har hennes gylf gått sönder i hennes jeans helt utan anledning, och nu går den inte att öppna eller stänga! Den har fastnat!
Det enda vi kunde göra var att klippa i sönder dem!
Lite komiskt en torsdags morgon^^ Fick mig ett gott skratt!
Tänk vad mammor kan förgylla dagen...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; jo den e skit snygg, vill verkligen ha den å ingen annan tråkig kamera väska...tycker att den speglar min personlighet lite :)

2009-10-01 @ 08:45:58
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: vic

jaså okej:) va jobbar du med?

ska till skolan:D

2009-10-01 @ 08:50:42
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: julia

va bra! :)

nej, jag bor i Eskilstuna, om du vet vart det ligger :P Kram

2009-10-01 @ 09:14:24
URL: http://ttypjulia.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0