Tisdag morgon

Jag hade besöksrekord igår=)
Jättekul att det är så många som läser min blogg!

Hej på er!
Ännu en grå tisdag^^ Men varför klaga? Det pissregnar inte, det blåser inte överdrivet mycket, och jag är frisk!
Dessutom tog vi upp en del av vinterkläderna igår, så nu fanns det lite "nya" kläder i garderoben igen! Och skor!
Så idag blev det ett par favoriter! Mina platta svarta stövlar! De är perfekta till kalla dagar!

Idag ska jag jobba som ni säkert förstått, och sedan i eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer... Ska antagligen träffa pojkvännen, men har ingen aning vad vi ska göra eller så... Men det blir ett senare mysterium...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0