Trött i huvudet!

Idag är det ju onsdag, och jag är i full gång!
Har haft telefontid från klockan nio idag till halv tolv... Ringde inte jättemycket, men mamma och jag satt och gjorde ledighetsansökningar...
Till slut blir jag helt knäpp i skallen! I slutet fattade jag nästan ingenting... Jag rörde ihop allting, och blev osäker på saker som jag varit säker på innan...
Blir trött på mig själv, och alla ledighetsansökningar!

Nu är det i alla fall snart lunch, och det ser jag verkligen fram emot!
Just nu har jag ingen ork kvar, och i eftermiddag, ska jag göra samma sak igen... Kan ju inte säga att det lockar precis...
Jaja, man ska väl vara glad för att man har jobb och får pengar...

Ikväll blir det kör precis som vanligt, sedan ska jag försöka att sätta mig ner och göra ett halsband till älsklings syster och/eller även en bloggdesign till Emilia...
Jag hoppas att jag orkar börja på båda, för det är jättekul!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0