Vad ska man göra idag? Någon idé?

Klockan närmar sig tre, vilket betyder att jag snart bara har ungefär en timme kvar att jobba! Riktigt nice!
Ska erkänna att jag är ganska trött idag, och har varit det hela dagen, så det börjar kännas som om jag fått nog för dagen!
Jag har fått min dos av lönekontorsarbete, och vill göra annat...
Frågan nu är ju bara vad man ska göra ikväll...
Jag är sugen på att gå ut och gå, men jag vet inte var jag vill gå... Jag känner liksom att jag kommer att bli knäpp om jag går i området hemma en gång till...
Är liksom lite rastlös i mig själv idag...
Just nu vet jag liksom inte alls vad jag vill göra, jag vet bara vad jag inte vill göra... Och det är ju också jäkligt smart... Eller inte!
Det hjälper en i alla fall inte att komma på något...
Äsch, behöver nog inte oroa mig... Förhoppningsvis släpper tristessen så fort jag lämnar jobb, och får lite friskt syre i lungorna och i hjärnan...
Här blir tyvärr lite instängt på jobb, men har man öppet, har man isbjörnarna på besök, och det är inte kul, när man inte har någon rejäl tjocktröja...

Har du någon idé på vad jag kan hitta på ikväll med min pojkvän?

Puss och kram

 

Therese


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: bara bra med mig med :)

svara gärna på dagens fråga i min blogg



love

2009-10-20 @ 15:27:30
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0