06:30

Ny morgon på Lönekontoret idag.
Klockan ringde redan 05:25, och förvånande nog, var jag faktiskt ganska pigg och vaken, redan från början.
På något vis lyckades jag packa danskläder, mat och mig själv precis i lagom tid, så att jag kom ner till bilen 06:20, och kom till jobb 06:30.
Var lite nervös, för jag skulle antagligen vara först, och då skulle jag bli tvungen att larma av våningen...
Jag var först, men det gick faktiskt bra! Det började i alla fall inte tjuta någonstans.
Nu ska jag räknar listor, och lite annat, och i eftermiddag ska jag dansa på Rydbergs, sedan blir det Burlövs kvällsrea.
Hoppas att jag kan fynda något, och köpa älsklings present(han fyller år imorgon)...

Puss & kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0