18 underbara månader<3


Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 18 underbara månader!
De här 18 månaderna har gått jättesnabbt, och har varit jättebra.
Han får mig att skratta, må bra, älska och bara leva.

Richard, jag älskar dig!


Idag jobbar jag väl till halv fyra-fyra, sedan blir det väl hem, äta och gå till kören...
Måste bara kolla igenom lite noter först, innan vi går till kören...

Det tråkiga är att jag antagligen inte kommer kunna träffa älskling idag...

Puss & kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0