Det heter OSTBÅGAR!

Såg någon Hollywoodfruarna igår?
Jag gjorde, och jag höll på att bli galen på hon Maria...
Vad i h*lvete är OSTKROKAR?!!!
Det heter OSTBÅGAR!!! Hur svårt kan det vara?
Så kom hennes bror, och hon bara: Var är mina ostkrokar? Hit med ostkrokarna! Åh, svenska ostkrokar är bäst!
Det heter OSTBÅGAR!!!
De är inte krokar, utan bågar!

Snacka om att det programet har fått Sverige att prata! Vart enda radioprogram, och fikarum pratar ju om det!
Det var kanske inte det vi väntade oss, men nu har de tagit över våra samtalsämnen...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: BRUNETTA

sv: Okej, gick det bra på dansen då? Och går det bra på jobbet? :)

Jag ska cykla iväg snart.



Gillar du pälsvästar? ;)

2009-09-22 @ 09:31:13
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hahahaa, :P

2009-09-22 @ 10:57:46
URL: http://bonta.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0