Finns det någon som kan tyda drömmar?

Jättetrött idag, och har drömt en helt skum dröm... Fattar verkligen ingenting... Finns det någon som kan tyda drömmar?Hör gärna av dig!

Jo, jag drömde att vi var i vår stuga, och jag satt typ och spelade kort med en tjej som jag vet att jag känner, men nu kan jag inte säga vem det var...

Så började det åska, och vi satt kvar vid bordet, men helt plötsligt sitter vi på golvet och spelar. Vi ser ut genom fönstren och vi kan se att det åskar rejält. Och jag minns att jag tänkte, att jag kommer att bli träffad av blixten. Så lägger jag mig ner på golvet, och lutar mig på armbågarna, åskan tilltar, och plötsligt ser vi hur blixten går igenom taket, och träffar mig i ryggen, och jag känner hur varmt det blir, när blixten går genom kroppen...

Sedan när jag vaknar i drömmen, är jag någon annanstans som jag inte riktigt vet var det är, men jag berättar om hur jag kände att det skulle hända, och då kommer en av mina arbetskamrater, Lena, och säger: När man har den känslan så vet man att något kommer att hända!
Och med det sagt hamnar jag på ett tivoli i trä i ett spökhus, med min nästkusin och massor av andra människor. Vi ska gå spökrundan, men jag säger att jag nog inte ska göra det eftersom jag nyligen fått blixten genom kroppen, och mitt hjärta inte klarar av om jag blir skrämd...

Sedan vaknar jag på riktigt, och fattar ingenting... Kan någon tyda det?

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Sanna

TACK så jättemkt!!

2009-09-17 @ 10:29:39
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: My

kolla på dreamdictionary sidor :)

2009-09-17 @ 11:29:07
URL: http://myjosephine.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0