idag, måndag

Vad är det med mig idag?
Imorse anföll mjölkpaketet mig bara jag öppnade kylskåpsdörren, och vad händer? Jo, mjölkpaketet spricker, och alla ni som känner mig vet vad jag tycker om mjölk! Jag tycker INTE! Jag avskyr mjölk, och att behöva torka upp det över hela golvet, och hälla över resterna i flaska var inte en bra start på dagen!

Att sedan behöva gå till tandläkaren är väl inte heller någon höjdare direkt. Visst det gick snabbt, bara in sätta sig, räkna tänderna, rota lite och sedan ta tandsten, Klart! Få reda på att man snart är vuxen, och måste betala, och att man måste betala innan årets slut, ut, och bli hämtad, och åka till jobb.

Sedan upptäcka att tröttheten från igår, och frysandet varvat med värmeböljorna har lyckats hänga med till dagen efter var inte heller en trevlig överraskning. Känner mig helt ur gängorna! Vill bara hem och sova, och vila, men måste först bestämma mig för om jag ska dansa ikväll, eller inte... Vill, men vet inte om jag orkar... Borde åka dit och vara med på koregrafin, och jag vill ju simma imorgon så borde vara där, för att få simma imorgon!

Fasen! Vad svårt allt ska bli... Hoppas jag får någon otrolig kraft som ger mig ork för ikväll och imorgon samt torsdag... Men känns tveksamt, eller så åker jag till dansen, dansar och ser vad som händer... Antingen mår jag piss, mår som nu, eller mår bättre... Kanske värt ett försök?

Får se...

 

Puss och kram

 

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0