Kontorsstolar borde förbjudas! HJÄLP det spökar!

Kontorsstolar borde förbjudas!
De är hemska! Satt på min stol i godan ro, och råkade vilja ta bak benen lite, så det gjorde jag, och vad händer? Jo, stolen sjunker... Ja, jättekul... Så där sitter jag med bordskanten i ögonhöjd... Mummel... Så jag reser mig lite för att dra i spaken igen, men jag råkar ju komma åt fel spak, och hela stolen, låter och klickar till. Inser att okej, fel spak, men då tar jag rätt nu. Jag drar i den rätta spaken... INGENTING! Stol djävlen lyfter inte en centimeter, mer än när jag lyfter den för att se efter om allting står rätt till där under... Jag testar igen, men...ingenting...                
Drar i den andra spaken igen, men då händer ingenting...
Jaha, där har man en stol som skulle passa en dvärg, kul när jag är 176... Skitkul! Kunde ju vila huvudet i knät...Så vad finns det att göra?
Jo man går till räddaren i nöden... Mamma! Dit går man för att få hjälp och lite sympati, men vad får man? Ett skeptiskt leende, och ett löfte om att hon strax ska komma... Så man återvänder in till stolen, synen är lite komisk... Ett skrivbord som är höjt till max, och en stol som skulle kunna tillhöra ett dockbord... Inser att nu får jag väl stå en stund, och minuterna går, börjar fundera på om räddaren i nöden, glömt bort sitt uppdrag. Men så kommer hon till slut, och vad får man då?
Jo, ett gapskratt! Mm, precis det man behöver... Och på något viss luckas hon få upp stoldjävlen, genom att dra i rätt spak, som jag gjort ett flertal gånger utan resultat...
Mammor måste vara magiska, eller så har jag ett troll/spöke som förföljer mig på Lönekontoret, och nu när min telefon inte kunde trilla i golvet, fick väl stolen djävlas...

 

Någon som har ett tips hur man blir av med lönekontorstroll/spöken? Tacksam för hjälp!



Puss och kram

Therese

...och jag som trodde att detta skulle bli en händelselös dag...


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0