Kvällserbjudanden på Make-Up Store

53d4cc8734b8296cc15ea6c779cf9096.png

Kvällserbjudanden på Make-Up Store.
Direkt efter jobb, åkte älskling och jag till Storgatan för att kolla in rean på Pilgrim och Make-Up Store.
Det var klubbkvällar med 20% rea på hela sortimentet.
Jag var inte medlem någonstans, men fick rabatten i alla fall!
Gick en bra stund inne på Pilgrim innan vi gick in på Make-Up Store.
Expediterna stod liksom och bara väntade på en, så jag ville inte vara den enda i butiken, så jag väntade tills några andra gick in.
Väl inne fastnade jag vid ögonskuggorna...
Köpte de två ögonskuggorna som jag verkligen ville ha från Make-Up Store! Jättenöjd! Men hade kunnat handla mycket mer, finns så otroligt många underbara ögonskuggor och eyeliners... Får önska det i julklapp!
Efter det lyckade inköpet åkte vi till Burlöv, och jag simmade 1200m.
Nu är jag hemma hem igen och kollar på House(har precis sett IDOL). Underbart!
Puss och kram
Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0