Lite allmänt^^

Nu har jag varit duktig och svarat i telefon sedan klockan ett.
Vissa samtal kunde jag svara på nästan helt själv, medans mamma fick hjälpa mig med andra...
Men som de säger, man lär ju sig något nytt varje dag! Och det är väl sant egentligen!
Blev fel en gång bara, men då var det bara pappa som ringde, så egentligen gjorde det ingenting...
Det gick ändå ganska bra, men sedan ringde en man som jag tror bröt lite på danska, och det ska tilläggas att jag är riktigt dålig på att förstå danska, så det var lite svårt att förstå vad han ville. Men jag ansträngde mig, och det gjorde han också, så vi löste det!
Kändes faktiskt bra!

Nu slutar jag snart, men nu är behovet inte lika akut längre...
Vet ni varför?
Vi fick kaka till kaffet idag igen, för att en av tjejerna ska sluta... Hon hade gjort en av de godaste saker jag någonsin ätit. Hallon pannacotta paj! Så jäkla gott! Med hallon och blåbär bredvid!
Det går inte att förklara så gott det var!
Jag lovar att jag ska lägga upp receptet så fort jag får det, så att alla kan göra det, och se vad ni tycker!
Jag är i extas, och tack vare den pajen fick jag all energi tillbaka och orkar fortsätta jobba en stund till!
Så tack Anna!

Nu ska jag lägga in det jag fått idag, fast solen slår i datorskärmen, så får rulla för fönstret så att jag kan se vad jag knappar in. Så är det mycket stavfel, beror det på solen!

Vet ni vad?
LÖNEN KOM IDAG!

Oh, yeah! Dubbla löner denna månaden! Perfekt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: malinhe - fotobloggen

hihi:)

2009-09-25 @ 16:41:21
URL: http://www.malinhee.bloggg.se
Postat av: N O E S C A P E

sv:Aww, tack! =D



Förresten, vad tycker du om hösten 09?

Gör dig den mer gladare eller mer ledsnare?

Skriv vad du tycker! KRAMAR! :)

2009-09-25 @ 16:59:31
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ja absolut! :) woohoo, härligt med dubbla löner:D kram

2009-09-25 @ 18:42:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0