Lite allmänt

Igår var vi på OBS, och deras kvällsrea. Där var faktiskt ganska mycket folk, men vi åt en god pizza, och lite senare supergod glass. Syster hittade en TV, som hon köpte, och ett smycke inne på IN VOUGE, som hon kollat på jättelänge, så hon var supernöjd! Älskling köpte något till sin mobil, och jag köpte ingenting mer än maten vi åt.
Var ändå en supertrevlig kväll!

Idag fyller älskling 22 år, så jag säger Grattis älskling!!!
Så det blir bara mys efter jobb...

Har ni märkt hur galet mycket det blåser idag? Genom min vädringslucka, låter det som om det är full orkan eller något... Det börjar märkas mer och mer att sommaren är på väg bort, så hade egentligen behövt en höstjacka ganska akut, och ännu mer hade jag behövt få upp lite hela skor och bli klar med min halsduk.
Jaja, i alla fall, så får man packa ikväll också, för imorgon bär det av till Stockholm!
Det blir tidig morgon, CATS ca 15, och sedan mys i Stockholm, med övernattning, och lite allmänt spatserande på söndag. Längtar jäkligt mycket!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Isabella

så kul med kvällsrea, alltid kul att shoppa då. själv älskar jag rea :) läste också att du ska se CATS, så kul! vem ska du se den med? :) kram! Isabella.

2009-09-04 @ 18:37:00


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0