Marknad på Malmös gågata.

37cd2c5556fb4687c032a1f9f8781237.png

Marknad på Malmös gågata.
Älskling och jag åkte upp i stan efter fikat.
Först till Entré där jag blev förälskad i Mist alla ögonskuggor, och sedan ner till Triangeln och gågatan. Vi mötes av en europeiskmarknad, som vi stötte på i Stockholm första gången.
Det finns allt möjligt, typ sjalar, godis, kakor och mat.
Ett av godisborden ser ni här, 28 kr/hg, svindyrt! Köpte 3 bitar för 49kr!
Köpte även en saltkringla, det var sådana som jag blev kär i när vi var i Berlin!
Nu är vi på väg till Jägersro för att leta fler färger till ögonskuggor och Wasa Husman, till kvällens kalops.
Puss och kram
Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0