Onsdag

Tillbaka på jobb idag, och än har jag ingenting att göra...
Ska försöka göra etiketter till vår omorganisering som sker på fredag... Hoppas bara att det blir bra...

Idag är det onsdag som ni kanske alla vet, och idag ska jag till kören halv sju... Precis som vanligt... Det som kanske är lite annorlunda idag, är att mamma och jag eventuellt ska åka inom på IKEA innan vi åker hem.
Vi behöver tydligen en ny hallbordslampa, och nu ska jag få vara smakråd...
De har redan sett ut en lampa(som jag älskar), men nu är frågan vilken storlek det ska vara^^
Ska faktiskt bli ganska kul^^

Nä, nu måste jag nog börja med att skriva ner lite i WORD, innan någon kommer in hit...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

härligt! va är de för färger? ska på en shopppingrunda ja med idag :) kram

2009-09-30 @ 08:54:50
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0