Pyssel besatt!

Idag är en tråkdag!
Orkar inte fokusera på allt jag ska sortera, och egentligen orkar jag inte sitta vid datorn heller...
Har fått det här med naglar på hjärnan känner jag...
Det är ett av felen på mig... Jag blir så lätt helt besatt av "pyssel"saker, så som fimolera, smycken, fotografera och nu naglar...
Vill köpa strasstenar och styla mina naglar(eventuellt köpa några lösnaglar), men även någon sådan rulle med typ frukt, där man själv får dela på den i lagom tjocka bitar och sedan limma fast på nageln...
Men jag vet att det inte är något fel på mig, det är bara min kreativa sida, som tar över ibland, och vill ha fritt spelrum!
Jag borde ha obegränsat med pengar när det gäller just sådana pysselgrejor, för jag vill ha, och vill ha lite mer alltid. Tyvärr är det så ibland, att intresset svalnar lika snabbt som det uppstod... Och det kan bli ganska dyrt ibland... Jag lovar!
Har typ tre stickningar hemma, som alla är på gång, men ingen är färdig... Och frågan är om de kommer att bli det...

Men tillbaka till nagelprylarna. Problemet, eller ett problem är det inte, men i alla fall, är att vi snart ska till Ullared, och någonstans i mitt stilla sinne(minne) är att det finns lite strasstenar och sådant där, och då känns det ju galet dumt att köpa sånt här hemma, även om behovet just nu är "enormt"...
Men det är nog mest de där fruktrullarna som jag vill ha... Blev såld på dem, när jag såg dem på fokis blogg...
Har alltid älskat frukt, och grejor med det, så det föll väl sig naturligt...
Men så gick jag in på melba.se som foki rekommenderade, men där kostar en rulle(blir ca 100 dekaler) 40 kr... Jag vet att det inte är tok mycket, men på tradera finns typ 9 rullar för 99 kr+ porto... Det är mycket billigare...

Ska sluta tråka ut er nu... Och faktiskt börja sortera ordentligt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0