Pysselkväll istället för dans

2c9c97ac83d642c8b64ade73af985792.png

Pysselkväll istället för dans
Stack inte iväg och dansade idag,eftersom jag inte mådde helt prima... Så istället blev det myskväll med IDOL och lite pyssel... Blev så inspirerad av www.cocoo.se och deras muffinssmycken,så jag satte mig i soffan och gjorde ett eget,fast istället för plast blev det lera,tror den heter fibolera... I alla fall den ska värmas i ugnen när man är klar...
Ja,hela muffinsen är handgjord och jag la på lite pärlor som "strössel". Nästa gång ska jag använda små kristaller,för de gnistrar mycket finare.
Hm... Kanske ska försöka att köpa det i helgen?
Jag ska ta en bättre bild på muffinsen senare,för just nu var min systemkamera stendöd,eller så pass död att den inte ville fotografera..
Nu ska jag strax sova,så puss och kram, vi ses imorgon!

Therese


Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

fin blog =) är allt bra med dig?

2009-09-18 @ 00:05:49
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag älskar verkligen dina godsaker i fimolera! Själv så pysslar jag också mycket med denna fantastiska lera! Bland annat munkar, cupcake, glass, tårta, klubbor mm. Fick lite ny insperation av dig!

2011-03-06 @ 21:04:20


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0