Regn och blåst i Malmö

Idag är det r*va kallt i Malmö, och det blåser... Som om det inte alltid gör det...
Det är en av nackdelarna att bo nära havet... Det blåser alltid, och när det väl blåser, blåser det rejält, och nu på hösten/vintern även kallt...
Usch!
Har regnat i omgångar hela förmiddagen, och det är värdelöst! Fick stänga min vädringslucka, för att det drog så s*tans kallt i rummet!
Just sådana här dagar, önskar jag jäkligt innerligt att jag hade en höstjacka! Typ en skinjacka, som ändå gör att man håller värmen lite bättre, än en tunn j*vla kofta! Dessutom stänger en skinnjacka ute den värsta vinden, något koftor överlag är värdelösa på!
Sitter och huttrar på jobb, och det är verkligen inte kul!
Avskyr att frysa!


Puss och kram


Therese


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så tråkigt med dåligt väder!

2009-09-22 @ 11:24:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, idag är det sådär ruggigt ute att man bara vill stanna inne hela dagen!

2009-09-22 @ 11:31:31
URL: http://sannakumlins.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0