Själv igen

Har precis haft lunch...
Så jäkla skönt! Har suttit inne hos mamma sedan klockan nio, och rättat frånvaro, och lyssnat på henne när hon svarat i telefon...
Min hjärna är full! Det får inte plats mer!
När vi gick på lunch, kände jag mig helt dum i huvudet, och jag brukar aldrig känna mig dum...
Lite intressant känsla liksom... Vet dock inte om det är positivt eller negativt...
I alla fall, nu är det efter lunch, och jag kommer att få sitta ifred på mitt eget rum cirka fyrtio minuter till...
Känns skönt att få sin egen vår, även om det är kul att sitta tillsammans med någon...
Tänk, skulle jag suttit med någon annan skulle jag inte kunna skriva ett litet inlägg då och då, men det kan jag nu, och det gör dagen lite roligare...
Men visst jag lär mig mer, tillsammans med någon annan...

Ska försöka att kontrollera/räkna lite listor, innan jag går bort till mamma igen!

Puss och kram

Therese

FAN nu glömde jag flexa in... Händer jämt... Suck!

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0