Söndag

Snälla snälla rösta på mig!!!

http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/september/antligen-finalisterna-i-veckans-blogg-kommer.html


Nu sitter jag i soffan, och kollar på TV. Ser på Top Model, som jag spelade in förra veckan, för att veta vad som händer i kvällens program.
Har varit en helmysig dag! Först var vi i kyrkan och sjöng, sedan söndagsfika, sedan söndagsshopping.
Det blev en röd ögonsskugga, men vill ha en orange och en gul från Make-up store, men det var jättedyrt...
Så jag velade, och kom hem utan dem... Men funderar på att köpa dem i alla fall... Men det får nog vänta tills efter vi har varit i Ullared...
Känns som att det är långt dit, men det är bara tio dagar kvar... Känns som en evighet...

När vi kom hem från satn, satte jag mig och använde min röda ögonskugga, och fick rota fram en gul och en orange, men det blev inte riktigt det resultatet jag hade tänkt mig... Behöver en kraftfullgul!
Det blir nog make-up store!

Nu ikväll blev det kalops, och det var gott, för det var länge sedan, så jag njöt! Nu ska jag fokusera på Top Model!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0